Alla inlägg den 18 januari 2014

Av Mathilda Rudberg Palm - 18 januari 2014 15:58

Tror att jag börjar bli en directioner xD Jag brukar lyssna på några av deras låtar, men nu när jag hörde everything about you så börjar jag gila dom mer .... hehe x)

   

Av Mathilda Rudberg Palm - 18 januari 2014 14:23

heey, vaknade precis hehe.... Jag tänkte tillbaka på tiden när jag fick massa hat på ask så jag skrev en liten text x) om du också får hat så är det bara att kopiera texten och vara stolt över den du är ;D


are you talking behind my back, it means that I'm farther along than you.
comment you my life, it means that my life is more exciting than yours.
are you saying that I'm embarrassing, it means you're jealous that I dare to be myself.
you calling me ugly, it means you are jealous of me and looking in my eyes and sees a mirror.
Continue you with this, so I live life in the meantime.

Presentation


i'm just a weird girl with a weird Life and funny friends x)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vem är din favorit sångare/band??
 The Fooo
 Justin Bieber
 One Direction
 Austin mahone
 Isac Elliot
 Cody Simpson
 Oscar Zia
 Big Time Rush
 Andreas Palm

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards