Alla inlägg den 29 januari 2014

Av Mathilda Rudberg Palm - 29 januari 2014 18:11

först vill jag bara säga förlåt för dålig uppdatering :(


Idag har varit en ganska konstig dag hehe xD

Det började med att jag inte hade några batterier på min mobil. och jag lyssnar på musik påtåget och bussen till skolan o hem. men jag hade lite batterier, så jag går in på spotify och ska lyssna på musik när det börjar hacka och sen så slutar allt funka. jag dampade!! men sen så åkte jag till skolan utan musik :( (skittråkigt!)

Sen så hade jag läsgrupp första lektion, men jag är själv med massa 6:or. Och jag vill inte verka barnslig, så jag försöker alltid att vara som dom och försöker läsa utan att stanna och sånt. Det har funkat ganska bra, jag är ganska bra på att läsa. men idag så funkade det inte. jag läste typ: ehm, jag....... gick.... ehm, ut.... och ehm..... typ så läste jag xD Jag blev helt distraherad, det kändes som om alla kollade på mig och förväntade sig något. och sen så känndes det som en kille i 6:an jag typ gillar bara satt och kollade och tyckte jag var töntig som inte kunde läsa :( Sen när lektionen äntligen var slut blev jag så lättad, jag skyndade bort och ville inte titta på (vi kallar han som jag gillar Pommes xD) Pommes. men näääj han krockar i mig och tittar mig i ögonen och sa: "ehm ojj förlåt" Jag sa att det var okej och typ rodnade (så pinsamt) sen gick jag till svenskan. då skulle min klass gå till bibloteket och låna böcker om ett djur som vi sen skulle skriva om. Då så hittade jag och Agnes och Aisha (mina bästisar) böcker på 2 min. så vi satte oss i en soffa, när e kille i klassen gömmer en annan killes väska. så killen bah: "where is my bag!!?" och började dampa. jag agnes och aisha satt bara i soffan och höll på att dö av garv.

sen så hade vi NO. fett kul jag och agnes satt och garvade åt nån weird film vi kollade på x) sen var det lunch, jag sitter typ 5 platser från pommes. jag fick ögonkontakt med honom 2 gånger, men annars såg han mig inte :( men sen var det idrott, vi körde handboll. då så var det jag och Aisha mot 1 tjej som skrev hat till mig på ask, och hennes BFF. (vi kallar hon som skrev hat till mig på ask Azza och hennes BFF Nickan) Då så gjorde mitt lag mål, då börjar nickan bli aggresiv och riva så hela mina armar var röda, och hade rivmärken. sen så efter idrotten när jag och aisha byter om och lyssnar på its time to make a wish så kommer Azza och nickan och sätter på högsta volym på fridays are forever! sen så står dom och viskar och snackar skit om mig och Aisha. och då så frågar Aisha: "är du foooer azza?" hon bah: "aa" sen så får jag och aisha en skrattattack, för hon skrev att ogge var en manshora och stavar the foo och hon kan inte ens tecknet! sen så hade vi SO. då sitter jag med Azza och Nickan. men jag pallade inte sitta med dom, dom är riktigt dåiga förlorare, efter handbolls matchen så gick jag och aisha och sa: tack för en god match. dom bara tittade bort, och sen så när vi gick så satt dom och snackade skit om oss. aja så jag satte mig med aisha och agnes och vi tittade på en fett rolig film om typ gustav vasa eller något, och vi satt och garvade hela lektionen. sen så gick jag och agnes till fritids. då var jag med milka och botul (2 tjejer från 4:an) då satt vi och lyssnade på musik och var lite "sociala" hehe x) sen så håller vi på och åker runt (vi satt på typ data stolar) och så knuffas vi då började jag säga: Botul får damp, botul får damp! och skrattar. sen så håller jag på så i typ 3 timmar x) sen så gjorde jag en cover på man overboard med the fooo. jag sjöng som det stavades. fast jag typ skrattade/skrek/pratade/försökte sjunga. så jag bah: DERS A MANN OVERBORD; MANN OVERBORD; MAYYDAYY; MAYYDAYY!! och "dansade". sen så åker jag till en affär för att köpa julklappar till agnes och aisha. då hittar jag ett vackert halsbant till agnes. jag skulle köpa ett gosedjur till aisha i helgen när jag ser det. EN NALLE SOM ÄR TYP 1 METER LÅNG!!!!! jag ska köpa den kanske imorn x) men aja sen så gick jag hem och dampar på min laddare som jag har pajat hehe x) och nu så lyssnar jag på

Presentation


i'm just a weird girl with a weird Life and funny friends x)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vem är din favorit sångare/band??
 The Fooo
 Justin Bieber
 One Direction
 Austin mahone
 Isac Elliot
 Cody Simpson
 Oscar Zia
 Big Time Rush
 Andreas Palm

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards